مصاحبه با قهرمان اسپيد اسلالوم بالاي ١٦ سال دختران

باربارا بوسی : اسپید اسلالوم یک “ورزش واقعی” است
بعد از دو پیروزی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ ، باربارا بوسی ۳ مدال نقره به دست آورد (۲۰۱۲-۲۰۱۴) . در سال ۲۰۱۶ او توانست دوباره قهرمان دنیا شود . در اینجا بخشی از احساسات او را با هم می خوانیم .
من از پیروزی ام در مسابقات جهانی بسیار خوشحال هستم . واقعا انتظار نداشتم، مخصوصا بعد از تایم تریل ! من حدود ۰٫۲ ثانیه آهسته تر از بقیه حریفانم بودم واقعا درباره ی شانسم برای پیروزی دچار شک و تردید شده بودم ولی می خواستم برنده شوم.
این مسابقات جهانی سخت تر از هر مسابقه جهانی دیگری بود. برای اینکه دختر ها خیلی سریع شدند و تو نیاز داری ۱۰۰% یا حتی بیشتر تلاش کنی .با اینکه سخت بود اما من لذت بردم .تو باید خیلی دقیق باشی که خطا نداشته باشی و خیلی قوی باشی و با سرعتی بروی که انگار شیری دنبال تو است .
به حر حال این برای من بهترین پیروزی بود خیلی سخت است که دوباره تکرار شود ولی من بعد از ۳ سال توانستم و خیلی راضی هستم
در حال حاضر هیچ برنامه ای ندارم من در حال لذت بردن از یک استراحت کوتاه هستم و فکر کنم بعضی وقت ها برای تفریح اسکیت کنم ، فقط برای اینکه ذهنم را برای فصل بعد آماده کنم . من همچنین میخواهم کمی وقت با دوستان و خانواده ام بگذرانم . از چند ماه قبل که بر روی تمریناتم تمرکز کردم ، الآن نیاز دارم یکم “زندگی” کنم . آموزش دادن به بچه ها را ادامه می دهم ، مربی هستم ، ولی می خواهم از زندگی ام لذت ببرم .
من امیدوارم اسپید اسلالوم از این هم بیشتر پیشرفت کند . من بعضی از دختر های زیر ۱۶ سال آسیایی را دیدم که چالشی برای اروپایی ها هستند . بیشتر مردم به فری استایل (بتل و کلاسیک) اهمیت می دهند ، من می خواهم تاکید کنم اسپید اسلالوم یک ورزش واقعی است و مثل همه ورزش ها .نیاز به تمرین و تکنیک دارد .، اسپید اسلالوم بخشی از فری استایل است ، پس چرا باید فراموش شود و فقط برای تفریح باشد .
در پایان ، می خواهم از پولینا تشکر کنم که با من مصاحبه کرد ، از اسپانسر ام که با بهترین لوازم در این سال ها از من حمایت کرد ، از خانواده ام ، از دوستانم ، از مربی ام ، از هم تیمی هایم برای حمایت از من . اخرین چیز نه کوچک ترین ، میخواهم از همه ی شما تشکر کنم برای اینکه خانواده ی دوم من هستید .

This post is also available in: faفارسی

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *