قوانین اسکیت فری استایل شماره ی ۴

مرتضی مرادی:
آیا رد کردن چهار مانع متوالی در مسابقات کلاسیک امتیاز منفی دارد؟ و عبور از موانع بدون اجرای حرکتی جزء چه خطاهایی محسوب میشود؟

جواب: بهتر است قبل از هر چیز بدانیم در مسابقه ی کلاسیک باید از تمام موانع که سه ردیف هستند استفاده شود . به طوری که باید از بین تمام مانع ها عبور کرد ، در غیر اینصورت امتیاز منفی برای بازیکن در بردارد. به عنوان مثال حرکت seven یکی از حرکات پر امتیاز لول A محسوب میشود ،که یکی از شیوه های انجام دادن درست این حرکت ، عبور از خط فرضی بین دو مانع است . در صورتی که در انجام seven خط فرضی بین دو مانع را رد نکند امتیاز حرکت را نمیگیرد و همانطور که در قبل گفتیم بازیکن باید از تمام خانواده های spins , jumps , wheeling , sitting , others استفاده کند در اینجا چون seven او امتیاز نگرفته پس از خانواده spins هم استفاده نکرده و علاوه بر همه این ها مانع هایی که در ان seven زده است رد شده حساب نمیشود.
❌نا اگاهی از این امر باعث اشتباهات و اعتراضات نا به جای بازیکنان میشود.

اگر از کنار چهار مانع یا بیشتر به طوری عمدی عبور کنیم (یعنی عبور از کنار چهار مانع قسمتی از برنامه اجرای کلاسیک ما باشد) مسلما امتیاز منفی در بر ندارد. اما اگر بر اثر از دست دادن تعادل از کنار چهار مانع عبور کنیم امتیاز منفی تلقی میشود.
سوالات خود را راجب قوانین فری استایل به ایدی زیر ارسال کنید.
@navid_armand

روزهای سه شنبه پاسخگوی سوالات شما عزیزان در این کانال هستیم.?????

@sebairan‌

This post is also available in: enEnglishfaفارسی

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *