گروه بندی بازيكنان در مسابقات بتل به چه صورت مي باشد

هر بازیکن طبق رنکینگی که در جدول رنکینگ جهانی دارد گروه بندی میشود. این روش باعث میشود گروه ها متناسب از افراد قوی و ضعیف باشند تا مسابقه عادلانه تر قضاوت شود و افراد شايسته به گروههاي بالاتر راه پيدا كنند،

با توجه به تعداد شركت كننده ها،گروه ها از ۳ یا ۴ نفر تشکیل میشوند.
  دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعد صعود میکنند ،اما این گفته در همه جا صادق نیست ممکن است در شرایطی بسته به تعداد بازیکنان و نظر داوران از هر گروه یک نفر به مرحله بعد صعود کند.(نسبت به سطح برگزاري مسابقات)
شرایط اجرا برای تمام گروه ها یکسان است.
بازیکنانی که رنکینگ ندارند در انتهای جدول قرار میگیرند و برای تعیین گروه به عنوان نفر اخر رنک محاسبه میشوند.در صورتي كه تمام ويا اكثر بازيكنان رنكينگ نداشته باشند،داوران بنا به قيد قرعه گروه تشكيل ميدهند براي بازيكنان بدون رنكينگ تا هر نفر يك راند ٣٠ ثانيه اي اجراء كنند و تعيين سطح شوند،
بعد از تعيين سطح گروه بندي اصلي انجام ميگيرد،
هر گروه به طور مجزا ۱ الی ۵ دقیقه بسته به نظر داوروقت برای گرم کردن دارند.
برای تعین گروه های مرحله بعد از اجرای اول ، دیگر طبق رنکینگ محاسبه نمیشود بلکه بستگی به نتيجه اي كه بازيكن در مرحله قبل بدست مي آورد دارد .
نکته : دو نفر از یک گروه به مرحله بعدی صعود میکنند اون دو نفر تا فینال امکان ندارد باهم رقابت کنند. یعنی در گروه های مرحله بعدی باهم در یک گروه نخواهند بود مگر اينكه هردو به مرحله فينال راه پيدا كنند.
عكس جدول گروه بندي را ميتونيد درزير مشاهده كنيد،
سوالاتتون را راجبِ قوانين تخصصي فري استايل ميتوانيد به آيدي زير ارسال كنيد،

This post is also available in: enEnglishfaفارسی

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *